Free background from VintageMadeForYou

søndag 30. oktober 2016

Kort med digistempler

Hei !
I kveld vil jeg vise de to siste kortene jeg har designet for Kreative hender,med digistempler jeg har fått av henne :-) 

På det første her har jeg rett og slett stemplet motivet på svart kartong. 
Motivet er fargelagt med Prismacolor fargeblyanter.
Teksten på kortet er digistempel,som jeg har klippet opp i remser og hatt sølvkartong bak.

Materialer:
Motiv: Peony boquet stamp set fra Altenew
Tekst: Digistempel fra Kreative hender
Papir: Svart kartong og sølvkartong
Prismacolor fargeblyanter



Dette fine motivet passet perfekt på et lite posekort.
Her har jeg valgt å ikke ha noen spesiell tekst hverken utenpå eller inni kortet.
Det gir litt rom for personalisering av kortet når det blir behov for det :-) 

Materialer:
Motiv: Digistempel fra Kreative hender
Tekst: Ukjent
Papir: Sort papirpose fra Upstairs,mønsterpapir ukjent og rosa kartong
Div: Papirblomster,raindrops og papirblonde


Nå fremover blir det mer julerelaterte ting i bloggen .
Holder på med mye spennende :-) 

Ønsker alle sammen en riktig god kveld !

2 kommentarer:

BenteS sa...

Nydelige kort, Else!
Flott fargelegging av blomstene :))

Elsemor sa...

Tusen takk for det ,Bente :-)