Free background from VintageMadeForYou

torsdag 1. september 2016

Digistempler fra Kreative hender

Har designet nye kort med de flotte digistemplene fra Kreative hender.
Hun har ikke bare flotte motiver ,men flotte tekster også. 

På dette kortet har jeg brukt en kuttefil fra silhouette online store for å lage kortet.
Blomstene har jeg laget selv.

Materialer: 
Gullkartong og sort kartong fra Søstrene Grene.
Digistempel fra Kreative hender,som er printet ut på color copy fra staples.
Resteark til blomster
Tim Holtz Sizzix Tiny tattered florals dies
Glitterlim

 Grå shimmer ramme og sort ramme er kuttet med Cameoen
Materialer:
Digistempler fra Kreative hender
Grå shimmer kartong som kortbase
Sort kartong fra søstrene Grene
Bånd fra Europris
Mønster ark fra Docrafts Papermania,Mr Smiths workshop


 Hele kortet her er en kuttefil fra SVG cuts 
Jeg har brukt filen Emblem page.
Materialer:
Digistempel fra Kreative hender
Lilla shimmerkartong
Hvit bazzil som kortbase
Speilkartong fra søstrene Grene
Roseknopper fra kort og godt
Eget produsert gratulerer stempel



Nydelig tekststempel 


Det var alt for i dag :-) 
Ønsker dere alle sammen en riktig god helg !



2 kommentarer:

BenteS sa...

Herlige kort, Else!
Så mange fine detaljer du har brukt!
Må si at min favoritt er konfirmasjonskortet; stilig og flott design :))

Elsemor sa...

Tusen takk ,Bente :-) Og det var nesten det vanskeligste ,følte hele tiden det manglet noe,så la det fra meg halvferdig og kom tilbake til det neste dag.Da falt siste resten på plass :-)