Free background from VintageMadeForYou

lørdag 10. september 2016

Bestillingskort

Nå ha jeg fått redigert flere bilder.
Disse er fra en bestilling jeg fikk tidligere i vår av en god venninne :-) 

På dette fikk jeg sjansen til å prøve meg på et Lollipop kort .
Tall,tekst og matter er kuttet med Cameoen.
Helt bakerst har jeg laget en rosett ved hjelp av bretting og Martha Stewart puncher.

Materialer er stort sett resteark og sølv kakeserviett .
Baksiden ble slik.det sees ikke så godt på bildet,men på siden skjuler det seg en lukking,slik at det lilla bakstykket kan åpnes,og der er det et skrivefelt.


Bestilling på kort til jente som liker fotografering og hester.
Bakgrunnen er laget med Stampscapes stempler og distress ink.
Silhouettene er kuttet med Cameoen.
Selve ramma på kortet er buet i front,slik at det blir litt dybde i kortet .
Materialer:
Sort kartong 
Hvit kartong
Stampscapes stempler
Distress ink


Her fikk jeg så og si frie tøyler.
Så lenge det var bil,bagasje,fly .. ja alt om å reise .
Hadde de perfekte arkene liggende.Desverre vet jeg ikke hva de heter.
Bilen er kuttet på cameoen,

Innsiden fikk en koffert til å holde et gavekort eller penger.
Den er egentlig et lite reisesykit fra Søstrene Grene.
Tok ut synålene,og limte omslaget fast på kortet .


Materialer:
Mønster ark med reisemotiver og poststempler(ukjente)
Bazzil brun
Kuttefil fra silhouette online store
Distress ink til sverting av kanter

Fortsetter redigeringen av bilder,så det kommer flere etterhvert utover uka.
I mellomtiden har jeg også fått nye digistempler ra Kreative hender,som jeg skal lage kort av.
I morgen skal jeg på scrappebursdag,og da blir fokuset mitt på julekort og juleblomster til kortene :-)
Jeg har også lekt meg med vinyl,det kommer i en egen post siden.

Ønsker dere alle som leser dette ,en riktig god helg !!

1 kommentar:

BenteS sa...

Herlige kort du har laget siden jeg var innom deg sist, Else!
Stilig den måten du har laget pengelomma i reisekortet på :))
Gleder meg til flere kort fra deg, flinke du!