Free background from VintageMadeForYou

tirsdag 14. juni 2016

Kreative hender

Hei:-)
Nå er det en god stund siden siste blogginnlegg .
Men i mitt kreative univers har jeg gjort mye.

Jeg var så utrolig heldig å bli plukket ut til å designe kort med digistempler for Kreative hender.
Hun sponset meg med digi stempler,og jeg lager kort som hun kan vise frem .
Hun har utrolig mange flotte digistempler ,og de er veldig kjekke å bruke.
Ikke tar de oppbevaringsplass heller.Filene ligger jo klare til bruk på pc.
Når jeg skriver ut digistempler ,fyller jeg gjerne et helt ark med ulike motiver og tekster,så er de klare til bruk,når jeg trenger de.

Hun selger stemplene via facebook og her er link til sida :-)

 Her har jeg brukt Bazzil bling som kortbase.
Mønsterpapir fra Maja Design
Vifteblomster fra Søstrene Grene
Motiv fra Kreative hender
 Her er det brukt 300 g color copy papir fra Staples som kortbase.
Mønsterarket er ukjent(rest),men det passet så fint til blomstene jeg laget av kaffi filter og distress inks.
Motiv og tekst fra Kreative hender.

Kortbase color copy 300 g fra Staples
Tekst fra Kreative hender.
Skrevet ut på Color copy 160 g ,og stemplet rundt med roser og blader fra Altenews Vintage roses sett.
Brukte Distress inks til å stemple med. 

Ønsker dere alle en flott dag :-) 

1 kommentar:

BenteS sa...

Vidunderlig flotte kort, Else!
Og gratulerer med dette oppdraget!
Gleder meg til fortsettelsen :))