Free background from VintageMadeForYou

søndag 26. juni 2016

Flere kort fra Kreative hender

Som i forrige innlegg,viser jeg også denne gang kort med motiver fra Kreative hender.
Jeg har laget 5 kort med motiver sponset av henne.
Motivene finner du her Umonterte stempler og Digistempler .

Sort kartong som kortbase.
Bakgrunn laget med docraft bakgrunnstempel,embossing ink og panpastels.
Tekst kuttet ut med Cameoen.
Motivet fra Kreaive hender har fått litt farge med panpastels.

 Bazill som kortbase.
Matt gullkartong som ramme.
Gamle bokark som bakgrunn.
Håndlagde blomster.
Motivet er fargelagt med Promarkere.


Bazill bling som kortbase.
Rosa kartong som ramme.
Bakgrunnsark fra engelsk stempelblad.
Billetten er fargelagt med promarkere for å passe til resten av fargene .


Kortbase er hvit kartong.
Sort kartong som matter.
Teksten er skrevet ut på pc.
Sølvklokken er spellbinder dies.
Jeg  brukte motivet,Klokken,til å lage bakgrunnsarket med.
Den buklete klokken har fått et lag med glossy accents.

Rød kartong som kortbase.
Resteark til panelene.
Tekst skrevet ut på pc.
Billetten  er fargelagt med promarkere .

Jeg holder fremdeles på lage kort for Kreative hender,
og de siste kommer i løpet av uken.

Ønsker dere alle sammen en fortsatt god kveld,og har du vært innom og lest ,blir jeg glad for en kommentar :-) 

1 kommentar:

BenteS sa...

Så nydelige og forskjellige kort du har laget med disse stemplene!
Jeg la min elsk på vofsen og traktoren ;))
Gleder meg til å se resten!