Free background from VintageMadeForYou

søndag 26. mai 2013

Flere One Layer cards


Hei !
Jeg har redigert på flere bilder av kortene jeg har laget tidligere.

Dette kortet er laget på glossy ark og distress ink.
Maskert med post it rundt kanten, og påført blekket ved hjelp av en brayer.
Stemplene er fra Stampscapes.

Matt kort,ellers samme fremgangsmåte som ovenfor.
Sommerfuglen er en Martha Stewart punch,limte på hvitt papir bak ,og fargela hullene med promarkers.



Matt kort,samme fremgangsmåte.
Embosset tekst ,blomst og fugler med klart embossingpulver.

Matt kort.
Her har hele forsiden fått blekk.

Stemplet rett på kortet ,og fargelagt med MCP teknikken.

Jeg er blitt veldig glad i å bruke brayeren min.
Nå har jeg laget bakgrunner på både matt og glossy ark.
Best effekt får en når en bruker glossy ark.
Da har du litt mere tid så du kan arbeide fargene bedre sammen i overgangene.
Mens med  matte ark får du litt hardere overganger ,og vanskeligere å dekke arket skikkelig med farge.
Da får du et litt mere slitt utseende .

Ønsker dere en flott dag !!

Ingen kommentarer: