Free background from VintageMadeForYou

mandag 18. mars 2013

Prosjekter på gang

Først vil jeg nevne at Kokosbollerina har en herlig ,vårlig giveaway på gang.
Kikk gjerne innom bloggen hennes ,link i sidebaren min.
Hun er helt utrolig på å bruke farger,hun har inspirert meg til å utfordre meg selv litt  på det.


Jeg har en god del prosjekter på gang.
Både innen strikking og perling.
I dag tenkte jeg dere skulle få se noe av det.

Først ut er tøfler som er ferdige,men som ble for små for meg,så nye er på pinnene.
Disse er strikket i Gullgarn og Merinoull lengder.
Resultatet er deilige myke,varme kosetøfler.
Disse passer en str 36-37.



Så en ugle i perlebroderi.
Denne skal ha et langt kjede slik at den er lett å tre over hodet.
Selve uglen blir ca 15 cm langt ferdig.
Jeg har brukt Pietersite stein i midten og tiger eye chips rundt sammen med små seed beads.


Genser til meg selv i Pure Alpaca fra Iceyarns.com.
Genseren heter Penn og Blekkhus fra boka Eventyrstrikk.


Har også et sjal på pinnene.
Dette er i baby merinoull og Delight.
Mønsteret heter holiday seasonal shawl.

Ellers så ønsker jeg alle en fortreffelig kveld :-)


Ingen kommentarer: