Free background from VintageMadeForYou

søndag 9. oktober 2011

Bryllupskort

Ja,endelig et nytt innlegg igjen.
Denne gang er det bryllupskort jeg har laget.
Det første her er laget til to menn.Yndlingsfargene de sine er syrlige grønnfarger.
Bretteteknikken kan du finne her.



Papir: Hvit Bazzil bling, "lær" papir og ukjent metallic kartong
Stempler: Stempelglede
Dies: Nellie Snellen
Blekk: Staz on og india ink
Andre ting: Puncher fra Martha Stewart

Det andre kortet ble laget til et brudepar som er veldig glad i naturen.
Og da er jo Stampscapes motiv et ypperlig valg.



Papir: Bazzil,embosset gullkartong og farget color copy
Blekk:India ink
Stempler: Stampscapes
Annet: Rammer og skrivefelter er kuttet med Ecraften min.
Hjørnepuncher er fra MS.
Tekster laget på pc.
Bakgrunnene er laget selv ved hjelp av kartong,krakeleringslakk og folk art maling.
Motivet er fargelagt med Pan pastels.

Nå har det ikke blitt så ofte jeg har laget kort eller andre ting.
Grunnen til det er at vi holder på å pusse opp store deler av huset.
Det går utrolig mye tid til det og veldig lite tid til hobbyprosjekter og blogging.
Men fremover nå så blir det en liten pause i oppussingsarbeidet.Og da blir det å fokusere mer på juleforberedelser.Det skal lages mange julekort og mange lys.
Noen perlede julekuler håper jeg også at jeg rekker å lage.
Og masse annet.Men får se hva jeg rekker .
Ønsker dere alle en super flott dag :-)

1 kommentar:

Anita sa...

så fine kort Else... :)