Free background from VintageMadeForYou

onsdag 4. mai 2011

Mitt aller første innlegg

Ja,nå har endelig også tatt steget ut i bloggverden.Så velkommen til alle som leser denne bloggen.

Litt om hobbyene mine: jeg begynte å lage 3D kort for noen år tilbake,så fikk jeg øynene opp for den fantastiske verdenen av papir og stempler,siden er jeg blitt hektet.Jeg perler også smykker med forskjellige teknikker som peyote,brick,raw herringbone og mange flere.Innimellom lager jeg også kaker.
Så denne bloggen blir stort sett om disse hobbyene og litt annet innimellom.

Litt om meg selv: Jeg er gift med en veldig tålmodig mann (Han blir dratt med på hobbybutikker og jeg skravler i vei om perler og papirer). Vi har en datter sammen som nå er 13 år.Vi har også en liten firbeint pelsdott (katt) av rasen Ragdoll. Han har et herlig gemytt og liker tilværelsen sin innendørs.

Men nå over til det første kortet jeg legger ut her.
Jeg har stemplet opp motivene med Stampscapes stempler,og fargelagt med promarkers.
Inni er kortet enkelt med to hvite skrivefelt.



2 kommentarer:

Anita sa...

så fint det er... :) grattis med bloggen din snuppa... :)

Anita sa...

Ps... du må lete litt og finne en dings som gjør at vi kan følge deg vet du... :)