Free background from VintageMadeForYou

torsdag 12. mai 2011

Ferdig smykke og litt av neste prosjekt

Endelig ble jeg ferdig med smykket.Dette tok noen uker å få fullført.
En og en perle trees på og syes fast. Må innrømme at det var et skikkelig tålmodighetsarbeid,ja.
Stod helt fast enkelte ganger og tenkte at dette putter jeg vekk i boksa med uferdige prosjekter,
men  bet tennene sammen og fikk fullført det :-)


Og så var det bare å begynne på neste prosjekt.
Hvordan det blir,vet jeg ikke .Men har funnet frem det jeg skal bruke.
Steinen er  blå tigerøye,samme er de store runde perlene.
I tillegg har jeg funnet frem div glassperler.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Flotte perler du har valgt til dette prosjektet - gleder meg til å se resultatet :-))

Anonym sa...

Flotte perler du har valgt til det nye prosjektet - gleder meg til å se resultatet :-))